poniedziałek, 12 maja 2014

Witam.

Jestem osobą, która nie cierpi nudy, monotonni i jednostajnego trybu życia.
Uwielbiam podróżować w miarę możliwości, przemierzać z psem najróżniejsze szlaki, lasy, pola.
Zawsze starałam się czymś zajmować swoje ręce. Rysowanie, malowanie towarzyszyło mi praktycznie od zawsze aż wreszcie wzięłam się za tatuowanie czym zajmuję się do dziś.
Od 16-stego roku życia zaczęłam interesować się bardziej makijażem. Wszelkie tutoriale na YT przeglądałam z pasją i nadzieją nabycia jak największej wiedzy teoretycznej na ten temat. W tym właśnie czasie zaczęłam coraz bardziej kombinować z bardziej profesjonalnym, trudnym, pomysłowym makijażem. Każdy dzień, każda nowa okazja na poćwiczenie tej sztuki był bardzo ważny. Przykładałam dużo uwagi do tworzenia go na własnej skórze. Po niedługim czasie zaczęłam również praktykować makijaż na przyjaciółce, kiedy też zajmowałam się fotografią, którą zajmuję się również do dziś.
Mam wiele pasji i nie chcę poświęcić mojego życia tylko i wyłącznie jednej z nich, ponieważ gdybym nawet chciała zabrać się porządnie za jedną z nich, nie byłabym w stanie zdecydować się, którą mam wybrać.
Fotografię kocham od wielu lat. Kiedy miałam 14 lat już uwielbiałam robić zdjęcia,a początki moje były tak skromne, że cieszę się iż mimo braku dobrego sprzętu nie zniechęciłam się do tego w tamtym czasie. Dziękuję losu za to, że teraz mam o wiele lepsze predyspozycje i szanse na tworzenia dobrych ekspozycji.
Kocham sztukę i uważam, że bez niej świat byłby szary i smutny, pozbawiony życia i emocji. Mogłabym całymi dniami przeglądać piękne obrazy, fotografie, rysunki. Rysunek jest dla mnie czymś ważnym w życiu, zawsze coś tworzyłam, malowałam, kiedy tylko miałam czas i ochotę.
Teraz kiedy zajęłam się tatuowaniem nabrało to całkowicie innego znaczenia, jest to nieodrębny element, który chciałabym możliwie jak najczęściej i jak najlepiej rozwijać. Mam jednak za dużo zajęć bym mogła poświęcać się non stop tej jednej pasji.
Zawsze staram się dobrze wyglądać i mieć świetny makijaż. Nie raz jest to prostu, lekki, delikatny makijaż, podkreślający lekko kości i oczy. Często jednak tworzę mocny, ciemny makijaż, który tak naprawdę uwielbiam najbardziej, mimo iż zajmuje znacznie więcej czasu niż prosty, zwykły makijaż.
Często poszukuję inspiracji do makijażu. Z pomocą mogą przyjść najzwyklejsze przedmioty, rośliny, zwierzęta, natura. Kiedy człowiek chce naprawdę i potrafi to może w najmniej interesującej rzeczy, przedmiocie dopatrzeć się czegoś interesującego co może pomóc w stworzeniu interesującej wizji, która może przerodzić się w fajny make up, lecz mowa tutaj już o makijażu stosowanym zazwyczaj do sesji zdjęciowych, w którym zazwyczaj na co dzień raczej nikt by się pewnie nie pokazał.

Moim marzeniem jest jak najlepiej rozwijać się w tym co kocham. Stawiam sztukę makijażu i rysunek na pierwszy plan. Kocham te czynności, które pozwalają mi się odstresować i pomagać rozwijać swój talent.


Makijaż potrafi zdziałać cuda. Za każdym razem kiedy wykonam go na mojej przyjaciółce dostaje ona nadzwyczajnego wyrazu, osobowości i klasy. Jej twarz promienieje a ja nie mogę wyjść z zachwytu po jej przemianie. 
Podkład w odcieniu Nude, tak samo jak sypki puder.
Podkreślone kości policzkowe, przyznam się że najczęściej robię to brązowym cieniem do powiek, którym też maluję oczy. 
Tym samym cieniem pomalowane górne, ruchome powieki a pod linią brwi pociągnęłam jasnym, rozświetlającym cieniem do powiek, który nadał oku świeżości i blasku.
Na usta nałożyłam szminkę w odcieniu Natural Glow. Usta również delikatnie wycieniowałam cieniem do powiek, (ponieważ uwielbiam eksperymentować, choć mogłoby to wydawać się lekko absurdalne bo przecież cieniami nie maluje się ust a szminką oczu ) usta dzięki temu nabrały ciekawego wyglądu i nabrały wyraźnego kształtu.Obrysowałam je również dookoła dzięki czemu usta wydają się pełniejsze.

Na oczy rzuciłam czerwony akcent nadający całości wyrazu, a użyłam do tego, co najśmieszniejsze, czerwonej szminki.
Dolną linie rzęs lekko podkreśliłam brązowym cieniem tak jak i brwi.


Zapraszam do śledzenia.
W miarę możliwości będę starała codziennie wrzucać i opisywać nowy makijaż ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz