czwartek, 22 maja 2014

22/05/2014 Kosmetyki i makijaż

Dzisiaj trochę o pielęgnacji mojej skóry i mój codzienny make up ;)

Zacznę może od toniku jaki używam codziennie. Jest to L'Oreal Paris Ideal Glow Oczyszczający tonik rozświetlający. Dla mojej cery jest to najlepszy tonik. Próbowałam już kilka tej samej firmy ale zauważyłam, że ten jest dla mnie.


Uwielbiam maseczki i staram się choćby raz w tygodniu nałożyć jedno z nich na twarz. A oto moje faworytki. Według mnie są dobre dla mojej skóry i zawsze odczuwam przyjemność kiedy nakładam którąś z nich na twarz ;) Dziś użyłam już jedną z nich, a mianowicie Marion Spa Maseczkę Rozgrzewająco-Oczyszczającą. Naprawdę rozgrzewa ;) Niesamowicie przyjemne uczucie, Polecam !



Następnym kosmetykiem do codziennej pielęgnacji mojej twarzy, rąk i ciała jest taki oto krem.
Celia Soft. Miałam już kiedyś ten krem i był dla mnie dobry więc postanowiłam zastąpić ten, który do tej pory używałam ponieważ był dla mnie za ''tłusty''. Dla mnie ten krem sprawdza się idealnie.


Kolejny, tym razem najnowszy nabytek, który przetestowałam dopiero pierwszy raz, jest to ''Jedwab w płynie, Serum na łamliwe końcówki'' Green Pharmacy. Moje pierwsze wrażenie jest takie, że po pierwsze ma bardzo ładny zapach, po drugie nie przetłuszcza końcówek więc nie wyglądają jakby były mokre ;), po trzecie ładnie scala rozdwojone końcówki dzięki czemu efekt jest zadowalający;)



A na sam koniec wędruje puder, który już przetestowałam i kupiłam go po raz drugi, a jest to Stay Matte od Rimmel'a odcień 091 Light Ivory. Polecam, fajny matowy, dla tych którzy podobnie jak ja nie lubię się świecić ;)


A teraz pora na mój dzisiejszy makijaż.

Tym razem użyłam szarych odcieni na powiekach ale również odrobinę brązów tak jak zazwyczaj lubię. Na policzkach bronzer. W kącikach oczu biały cień dla rozświetlenia oka jak i wzdłuż linii brwi. Mocno wytuszowane rzęsy i ciemne brwi i tym razem zero eyeliner'a.
Nie kombinuję zazwyczaj z makijażem na co dzień dlatego są one bardzo do siebie zbliżone, a jednak inne. Wkrótce pokombinuję z mocnym makijażem wieczorowym jak i scenicznym, fantazja mnie poniesie !





3 komentarze:

  1. używam tego fluidu jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy ! Jak do tej pory nie spotkałam się z lepszym, a przetestowałam ich już dość sporo ;)

      Usuń
  2. oo widzę moje ulubione maseczki :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń