czwartek, 29 maja 2014

Inspiracje - Make Up !

Dzisiaj z racji tego iż jest bardzo deszczowy dzień i nie chce mi się na krok ruszać z domu, tak więc pokażę wam trochę moich inspiracji na codzienny makijaż dla mnie.
Bardzo lubię mocny makijaż, gdzie oko jest bardzo mocno podkreślone jak i kości policzkowe.
Nie którzy może uznaliby taki makijaż jaki ja preferuję na totalnie tylko wieczorowy ale z pewnością znajdą się również miłośniczki, takie jak ja, które uwielbiają mocny makijaż na codzienne wyjścia z domu.

źródło wszystkich znalezionych i opublikowanych zdjęć Google.

Pierwsze oko, mimo iż bardzo rzadko używam koloru na oczy, to jednak bardzo mi się podoba.
Jest mocne i w sam raz dla mnie ;) Na dniach postaram się go wypróbować.
Tutaj macie krok po kroku.


Tutaj również krok po kroku. Ten makijaż podoba mi się wyjątkowo. Kocham takie mocne oko !


Krok po kroku śliczne kocie oczko. ;) Idealne na co dzień !


Ten makijaż w całości bardzo mi się podoba  ! Makijaż dobry dla kogoś kto ma większe woreczki pod oczami, tutaj można je fajnie zakryć mocniejszym blendowaniem.


To rozwiązanie też bardzo mi się podoba lecz aż tak bardzo już mi nie pasuje na co dzień, troszkę za dużo tej czerni aczkolwiek też mogłabym tak wyjść. Dobrym rozwiązaniem jest to, że kobieta ma usta w naturalnym odcieniu, czerwień z pewnością stworzyła by tu efekt chaosu, za dużo tu i tam. Dodałabym tutaj trochę bieli w kąciku oka i może delikatnie rozświetlić szarością na powiece ruchomej to myślę że trochę otworzyło by oko i nie zamknęło by go tak bardzo w tej czerni.
Pięknie wycieniowana twarz !


Pamiętam to zdjęcie i to że ten makijaż zawsze rzucał mi się w oczy i zawsze chciałam sobie taki wykonać. Najwyższy czas ! Chcę zrobić sobie taki challenge, w którym wykonam każdy makijaż z dzisiejszego postu ;)


Temu makijażowi jakby dodać kreskę eyeliner'em to myślę, że nadałby się na co dzień ;)
Sam efekt tych czerwonych oczu kojarzy mi się trochę z efektem ''przyćpanych oczu''.. taka moja interpretacja. Całość makijażu jest świetna i również i ten makijaż postaram się odtworzyć. Idealnie wycieniowana twarz!


Ten makijaż szczególnie przyciągną moją uwagę ! Jest idealny ! Uwielbiam w makijażu łączyć biel z czernią ! Uwielbiam taki kontrast !


Mam nadzieje, że uda mi się odtworzyć każdy makijaż po kolei choćby w jakimś minimalnym stopniu podobieństwa. Problemem jedynie może być brak jakiś kosmetyków ale wszystko da się w jakimś stopniu zastąpić ;)

Łapcie jeszcze idealne kreski na co dzień !




1 komentarz: