piątek, 16 maja 2014

16/05/2014

Dzisiejszy dzień był burzowy ale po południu pokazało się mocne słońce, które dało mi wielki zastrzyk energii na cały dzień.
Początek dnia zaczęłam zdrowym śniadaniem i wykonałam elegancki, odrobinę mocniejszy ale też delikatny makijaż.

Na oczy żyłam białego cienia Butterfly Collection, brązowego odcienia INGRID cosmetics, czarnego cienia Włoskiej firmy KIKO make up Milano, który w szczególności polecam bo jest naprawdę super! Czarny eyeliner również KIKO make up Milano, również bardzo polecam ! Tusz do rzęs z essence, tej jednak nie jest najlepszy, zamiast niego polecam jednak tusz z KIKO Mascara Avec Brosse Extra Volume !
Brwi lekko przeczesałam szczoteczką ze starego tuszu, który już wykończyłam, następnie użyłam cienia, którego zawsze stosuję na brwi, cień do powiek Celia, Mono-Mat, czasem też INGRID cosmetics Eye shadow.
Na policzki używam cienia do powiek, który idealnie mi służy do tego makijażu, Celia, Mono-Mat, jak również INGRID cosmetics, dodałam również odrobinę jasnego różu na policzki także posłużył mi do tego cień do powiek z serii Butterfly Collection, również z tej samej serii użyłam cienia białego do rozświetlenia całego makijażu, który idealnie spełnił swoje zadanie.
Błyszczyk do ust INGRID cosmetics.





Śniadanie ;)
Jabłko, herbata, marchewka, jabłko i banan z cynamonem.


Obiad. ;)

Filet z kurczaka w przyprawach ziołowych. Ziemniaczki i mizeria, a wszystko posypane świerzym, domowym koperkiem.

Uwielbiam gotować ;)


Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga ;)

2 komentarze: