poniedziałek, 19 maja 2014

Moje fantazje Majowe ;)

Dzisiaj trochę o tym co mi się naprawdę podoba i w czym czułabym się najlepiej !

Na pierwszy ogień idą buty, a mianowicie te które uważam za najpiękniejsze i które z pewnością chciałabym mieć !

Buty zaczerpnięte z www.zalando.pl !

Jeffrey Campbell SIGLIN

Buty, które jak pierwszy raz zobaczyłam tak od razu się w nich zakochałam ! Są po prostu NIESAMOWITE !! Kiedy tylko będę miała okazję od razu przygarnę je bez wątpienia !

 

Jeffrey Campbell LITA

Moja druga miłość również Feffrey Campbell ! Zawsze kiedy spojrzę na te piękne buty to marzę o nich niemiłosiernie.

 
Dr. Martens


Kolejnymi perełkami są słynne buty ''Martensy''. Perełki równie śliczne jak moje poprzedniczki ;)

 

Buffalo Botki sznurowane

 Podobają mi się bardzo lecz przyznam, że odrzuca mnie fakt że mają zamek, który przyznam się że zawsze stanowi dla mnie problem ponieważ przeważnie zwyczajnie mi się psuje, takie moje szczęście.

 

AirStep TROPMETAL


 Podobają mi się z tego względu, że wyglądają jak buty kobiety dżungli ! Fajna skóra, taka niby przetarta, śliczna ! Bardzo lubię taki klimat. Ale to trzeba fajnie dopasować,żeby wyszedł fajny outfit. !

T.U.K 

Kochane buty tej marki !



 Kochane buty od T.U.K !

 Jeffrey Campbell 

Kocham jego buty ! Teraz kilka kolejnych butów tej marki !

 


To są właśnie buty moich marzeń i pewnie nie jednej z was. Wszystkie te buty są do kupienia na Zalando.pl ! Kiedyś z pewnością stanę się szczęśliwą posiadaczką jednej pary z tych cudeniek !

 

A teraz kilka typów ubrań w sam raz dla mnie !

 

Sass & Bide

Denim & Supply Ralph Lauren

 

ONLY.


LTB Szorty


Denim & Supply Ralph Lauren


Mavi EMMA - Jeansy Straight leg

Mexx Metropolitan

ONLY. SANDY

muubaa LYRA


Rebecca Minkoff


To tylko cząstka tego co mi się podoba zwłaszcza z zalando.pl. Mogłabym przeglądać ciuchy, buty, biżuterie w nieskończoność ;)

1 komentarz:

  1. Boże, te pierwsze buty są cudowne *.* MUSZĘ je dorwać :D (i tak plan pisania inżyniera przemienił się w plan szukania pracy :P)

    OdpowiedzUsuń