środa, 2 lipca 2014

Everyday ;)

Ostatnio wzięło mnie bardziej na doskonalenie się w tatuażu, malowaniu czy rysowaniu. Odnalazłam swój styl w sztuce rysowania i pokochałam go ! Wreszcie mam coś co cholernie sprawia mi przyjemność i mogę robić to bez końca ;)
Styl kropek i kresek sprawia mi tyle przyjemności, że chcę to robić non stop !
A teraz parę moich wykonów z ostatnich kilku dni.


Wszystkie te wzory jestem w stanie wytatuować dlatego też na moją stronkę na facebook'u (link) dodałam wszystkie i dodaje ciągle na bieżąco by ktoś może się skusił, a ja z chęcią wytatuuję coś mojego autorstwa ! To chyba dla tatuażysty jest najpiękniejsze, kiedy ktoś chcę tatuaż wykonany przez niego i to w dodatku jego autorstwa ;)












W tej chwili właśnie zabrałam się za tworzenie nowego, ciekawego wzoru. Także słuchawki na uszy i do roboty ! ;)  Zapraszam na facebook o moich pracach ! Facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz