środa, 16 lipca 2014

Dzień za dniem ;)

Lipiec mija mi naprawdę szybko ale za to przyjemnie ;) Nie było jak dotąd dnia żebym się nudziła. Postanowiłam wziąć się za ćwiczenia by spalić trochę tłuszczu bo wiadomo, że nadszedł czas na wyjazdy nad wodę, które uwielbiam :) Ostatnio robię też trochę tatuaży i nawet moja siostra wpadła mi pod maszynkę i oto efekt ''malowania'' na jej łapce ;)

Ja jestem zadowolona ale najważniejsze, że to ona jest najbardziej :D Za tydzień albo nawet już w niedziele dorobimy jeszcze coś ale to niespodzianka ;).

Dużo myślę ostatnio o ponownym powrocie na YT i nagraniu czegoś nowego bo wcześniej zaczęłam robić ten mój kanał ale jakoś nie mam na niego pomysłu i chcę spróbować trochę od innej strony od tego co bardzo lubię i co sprawia mi przyjemność :) W końcu znajdę to co najbardziej przypadnie mi do gustu ! :]

Najgorsze jest to, że ostatnio nie miałam praktycznie na nic czasu i nie mogłam zrobić żadnego wzoru ale muszę to nadrobić i jutro na pewno coś powstanie mimo iż robię też jeden tatuaż, a raczej cover po nieudanym tatuażu. W zasadzie tylko go muszę poprawić.

Pochwalę się tylko jednym malunkiem z przed kilku miesięcy. Jest to moja siostra z jednego zdjecia jakie jej zrobiłam :)

Naprawdę fajnie się to malowało mimo iż miałam słabą, białą farbkę.. Muszę znowu coś namalować jak tylko znajdę wolny czas bo naprawdę to kocham !

Troszeczkę się rozpisałam bo doszłam do wniosku, że skoro to mój blog to powinnam pisać tu co tylko mi przyjdzie do głowy :) Nie sądzę, że komuś zechcę się czytać całość tego postu bo nie każdy lubi czytać bzdety innych na temat ich dnia itd.. heh ;) Pozdrawiam tych, którzy jednak tu dotarli ;))


1 komentarz: