sobota, 12 lipca 2014

Hello tattoo ;)

Ostatnio moje życie idzie do przodu ;) Rozwijam się w mojej pasji i widzę coraz to lepsze efekty. Tworzę wzory codziennie nawet po kilka i na trzy dni pod rząd miałam zamówienia na tatuaże wiec je wykonałam ;) A oto efekty no i wzory !





W dalszym ciągu jeszcze przede mną wiele pracy ale zaopatrzyłam się teraz na dniach w lepszy sprzęt i za każdym razem dokupuję coś nowego co pomoże mi się rozwijać i lecę do przodu !

A teraz wzory. Trochę się tego uzbierało ;)














Teraz tylko czekam aż ktoś wybierze któryś z mich wzorów abym go mogła wykonać i będę bardzo dumna ! ;)
Dziś zabieram się za projekt dla klientki, która sobie zażyczyła abym trochę pokombinowała z jednym wzorem.. ale to jeszcze tajemnica i o wszystkim napiszę w kolejnym poście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz