poniedziałek, 8 września 2014

Inspiracje Wrześniowe 2014

Moje nowe inspiracje wrześniowe :) Ostatnie gorące promienie słońca na twarzy więc też ostatnie ''letnie'' outfit'y :)

Moim postanowieniem na wrzesień jest nie farbowanie włosów do końca roku i TOTALNA pielęgnacja ich tak by w roku 2015 móc zacząć moją historię z blondem do którego tak bardzo się nie mogę zabrać gdyż wciąż maluję bez koca te włosy na czerń co bardzo odbiega od upragnionej ''bieli''. Przyznam, że już kiedyś farbowałam odrobinę włosy na blond lecz to tylko połowa, dosłownie połowa włosów, a później cały czas na czarno z chwilką przerwy dla rudego z którym bardzo źle się czuję na mojej głowie. W końcu musi mi się udać i wreszcie mam nadzieję mieć na głowie coś takiego jak to !


A teraz łapcie kilka moich fotek z czasów kiedy miałam odrobinę blondu :)







Uwielbiam patrzeć na te zdjęcia :) Tyle wspomnień na sekundę... ;)) Tak bardzo pragnę tego blondu..

Dzisiaj dużo Avril bo ostatnio nie mogę się od niej uwolnić i słucham jej non stop :)
















To tylko mała część tego co mi się podoba. Wkrótce jak znajdę trochę czasu to zabiorę się do tego co planuję już od dłuższego czasu a mianowicie zebrania wszystkich nowości i pokazanie wam ich :) Nie jest tego nie wiadomo jak dużo ale wystarczająco, a wkrótce ruszam na poszukiwania i spodziewam się wrócić z czymś konkretnym co wprowadzi klimat do mojej szafy :) Aaaa i wkrótce też generalny porządek szafy ! Być może czegoś się pozbędę ! Ale o tym wkrótce ! :)) 
Zapraszam do śledzenia bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz