niedziela, 31 sierpnia 2014

Postanowienia po wakacjach !

Postanowiłam ogarnąć swoje plany i zorganizować swój czas tak by nie robić więcej takich długich przerw na moim blogu. Po pierwsze chcę zaglądać tu częściej niż na parę tygodni, chcę zaglądać tu codziennie ! Pierwsze z postanowień ;)
Zaczynam nagrywać, a raczej wrócić do nagrywania na YouTube (ale o tym kiedy indziej).
Jedyne czym mogę się pochwalić w mojej systematyczności to jest tatuowanie które trwa w moim życiu non stop, dzień za dniem. W tej dziedzinie szkolę się bezustannie, odpoczywam tylko na weekendach, ale przynajmniej widzę różnicę w moich pracach.
Robię ogromny progres i obiecuję wam i sobie, że looki będą pojawiały się o wieeele częściej, mam nadzieję że co najmniej 3 razy w tygodniu !

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje, że wam wakacje minęły równie miło jak i mi :)

A teraz czas na kilka prac z wakacji !


















Wzory z ostatnich dni :)












Jak widać nie opierdzielam się tylko ostro ćwiczę rękę :)

1 komentarz: