wtorek, 17 czerwca 2014

No Depression !

Słońce, spacer, country punk i piękne widoki to jest to co naprawdę poprawia mi nastrój i sprawia, że wszystko jest dla mnie możliwe :)
 Uwielbiam spotykać się z kumpelą i razem z nią, siostrą i moim cudownym psem spacerować po pięknej okolicy gdzie mieszkam. Nie tylko pies cieszy się z tych długich spacerów ale także my bo po takiej wycieczce każdy ma potem dobry humor i cieszy się z przebytej trasy mimo zmęczenia ;)

Tak jakoś naszło mnie troche punkowy styl z motywem country jakim jest kapelusz który zakupiłam niedawno w sklepie. Zobaczyłam go i wiedziałam, że musi być mój, a kosztował mnie jedyne 10 zł. Od jakiegoś czasu chodziło też po mojej głowie myśl żeby nabyć taką jeansową kurtkę i obciąż jej rękawy i ponaszywać całą masę naszywek itp. i jak na razie wygląda to tak choć to dopiero połowa sukcesu ;) Kurtka kosztowała mnie jedyne 15 zł i kupiłam ja u bardzo miłej pani, której spodobały się moje tatuaże i tak się zgadałyśmy na ten temat, że Pani dała mi zniżkę aż o 1 zł hehe zawsze coś ;D

Łapcie kilka fotek !

Uwielbiam za to bloga że mogę wstawiać tutaj zdjęć ile tylko zapragnę i nigdy nie przepadną ;) Za kilka miesięcy czy lat zobaczę tego posta i te fotki i będzie mi się cieszyła micha na twarzy :D
Czerwiec jest świetny a okres wakacyjny zapowiada się wyśmienicie ! Czekajcie na nowe posty i fotki z nadchodzących dni ! Będzie trochę nowości bo zamierzam wybrać się na większe zakupy ! Uwielbiam to ! ahh ! zakupy ! ;D bo która z nas ich nie kocha ?!

Zapraszam również na bloga mojej siostry ! Znajdziecie tam również dużo fotek i troszke do poczytania !
















1 komentarz: